+38 067 700 11 32

Корпоративний тренінг
"Управління конфліктами, комунікація та переговори"
Курс від медіаторів, спрямований на розвиток навичок ефективної комунікації та вміння управляти і вирішувати конфлікти.
Тренінг розрахований на команди та колективи банків, фінансових установ, страхових та ІТ-компаній, корпорацій, великого та середнього бізнесу, які зацікавлені в створенні та вдосконаленні ефективної системи корпоративного управління, зниженні рівня конфліктності в колективі.
Модулі курсу:
-
Конфлікти (корпоративні та міжособистісні)
-
Комунікативна компетентність
-
Емоційний інтелект в конфліктах
-
Стресостійкість
-
Переговорна компетентність
-
Інтенсив з управління конфліктами: практикум навичок
-
Альтернативне вирішення спорів (АВС) та медіація
-
Цифрові технології та АІ в конфліктах і переговорах
Тривалість одного модуля - 8 годин навчання.
Кожен модуль включає теоретичний матеріал та практичні вправи і симуляції для закріплення.
Тренінг може проводитись online на платформі zoom або offline за місцезнаходженням замовника.
Групи - до 24 учасників, групу ведуть два тренери одночасно.
Програма складає замкнутий та повний цикл для опанування комунікативних навичок, роботи із конфліктами та ведення переговорів. Можлива участь у всій програмі, одному або декількох модулях. Модулі можуть змінюватись та доповнюватись на запит замовника, враховуючи специфіку та/або конкретні потреби вирішення конфліктів.
По закінченню учасники, які прослухали повний курс, отримують сертифікати та тримісячну підтримку групи від ментора (1 година на місяць).
Учасники отримують можливість замовити медіацію та/або медіаційне консультування на пільгових умовах.
КОМПОНЕНТИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ
1. КОНФЛІКТИ (корпоративні та міжособистісні)
-
визначення, природа та складові конфлікту;
-
типи, види та суб’єктний склад конфлікту;
-
ідентифікація конфлікту;
-
значення конфлікту, вплив конфлікту на учасників, колектив та компанію;
-
причини виникнення та рівні ескалації конфлікту;
-
формування запиту на вирішення конфліктної ситуації;
-
стилі поведінки в конфлікті;
-
позиції, інтереси, потреби в конфлікті;
-
способи та можливості врегулювання конфлікту;
-
попередження конфліктів.
2. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
-
ефективна комунікація;
-
застосування технік активного слухання та невербальна комунікація у комунікації зі сторонами конфлікту;
-
різні види запитань, ефективне застосування;
-
Я-повідомлення, техніка “Кільце”;
-
упередження та стереотипізація, виявлення та робота;
-
бар'єри в комунікації;
-
зворотній зв’язок;
-
конфліктогени, перефразування повідомлення з виключенням конфліктогенів;
-
асертивна комунікація.
3. ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ В КОНФЛІКТІ
-
визначення емоційного інтелекту та його складові, розвиток ЕІ;
-
поняття емоцій, їх функції та природа, емоційні стани;
-
самосвідомість та саморегуляція;
-
застосування технік для розвитку самосвідомості та саморегуляції;
-
емпатія та розуміння емоцій інших, емпатійний зворотний зв'язок;
-
застосування техніки відображення емоцій в конфліктних ситуаціях.
4. СТРЕСОСТІЙКІСТЬ
-
поняття стресу та його природа;
-
фактори стресу в корпоративному середовищі;
-
фізіологія та психологія стресу;
-
методи управління стресом;
-
формування стресостійкості у корпоративному середовищі;
-
практичні інструменти та техніки.
5. ПЕРЕГОВОРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
-
усвідомлене ведення процедури переговорів (базові правила);
-
керування стратегіями поведінки в переговорах;
-
техніки ведення ефективних переговорів;
-
взаємозв’язок між потребами, інтересами, мотивами та позиціями сторін переговорів;
-
типологія та особливості окремих різновидів переговорів (позиційні переговори та за інтересами (win-win));
-
ознаки консенсуальних та компромісних рішень;
-
підготовка до переговорів, структура переговорів (робота в симуляціях);
-
найкраща та найгірша альтернативи обговорюваного рішення, зона можливих домовленостей (BATNA, WATNA, ZOPA);
-
постановка цілей та перевірка результатів за S.M.A.R.T.;
-
особливості ролі посередників, структури та результатів процедури;
-
конфлікти та маніпулятивні техніки в переговорному процесі.
6. ІНТЕНСИВ З УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ: практикум навичок
-
відпрацювання навичок комунікації:
- техніки активного слухання та емпатії;
- Я-повідомлення;
- техніка “Кільце”;
- асертивна комунікація;
- техніки конструктивного зворотного зв'язку;
-
вправи з управління конфліктами:
- ситуаційні вправи на роботу із позиціями, інтересами, потребами;
- симуляції конфліктних ситуацій;
-
відпрацювання переговорних технік:
- позиційні та переговори за інтересами;
- медіація у переговорах;
-
інтеграційні вправи.
7. АЛЬТЕРНАТИВНЕ ВИРІШЕННЯ СПОРІВ (АВС) та МЕДІАЦІЯ
-
основні види та підходи АВС, історичний огляд АВС та медіації;
-
підходи до врегулювання конфліктів;
-
альтернативне вирішення спорів: сутність підходу, фасилітація, медіація, консиліація;
-
інтервенція в конфлікт, робота зі сторонами;
-
принципи медіації, правила медіації, етапи медіації та їх завдання, форми зустрічей, інші складові процедури, поняття медіабельності конфлікту;
-
баланс прав сторін, ризики виникнення небезпеки для сторін в процедурі АВС;
-
суб'єктів ініціації процедури медіації, представників сторін, адвокатів, психолога та інших учасників медіації;
-
правове регулювання АВС;
-
етичні засади професійних норм медіатора у процедурі медіації;
-
спеціалізовані області медіації та АВС: сімейні та родинні спори, корпоративні, комерційні конфлікти;
-
практика застосування АВС та медіації.
8. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ та АІ в КОНФЛІКТАХ і ПЕРЕГОВОРАХ
-
використання AI, ChatBot, Big Data у медіації конфліктів;
-
цифрові інструменти для медіації;
-
цифрова безпека та онлайн гігієна медіатора.