top of page
Корпоративний тренінг

Корпоративний тренінг
"Управління конфліктами, комунікація та переговори"

Курс від медіаторів, спрямований на розвиток навичок ефективної комунікації та вміння управляти і вирішувати конфлікти.

 

Тренінг розрахований на команди та колективи банків, фінансових установ, страхових та ІТ-компаній, корпорацій, великого та середнього бізнесу, які зацікавлені в створенні та вдосконаленні ефективної системи корпоративного управління, зниженні рівня конфліктності в колективі.

Модулі курсу:

  1. Конфлікти (корпоративні та міжособистісні)

  2. Комунікативна компетентність

  3. Емоційний інтелект в конфліктах

  4. Стресостійкість

  5. Переговорна компетентність

  6. Інтенсив з управління конфліктами: практикум навичок

  7. Альтернативне вирішення спорів (АВС) та медіація

  8. ​Цифрові технології та АІ в конфліктах і переговорах

 

Тривалість одного модуля - 8 годин навчання.

Кожен модуль включає теоретичний матеріал та практичні вправи і симуляції для закріплення.

Тренінг може проводитись online на платформі zoom або offline за місцезнаходженням замовника.

Групи - до 24 учасників, групу ведуть два тренери одночасно.

Програма складає замкнутий та повний цикл для опанування комунікативних навичок, роботи із конфліктами та ведення переговорів. Можлива участь у всій програмі, одному або декількох модулях. Модулі можуть змінюватись та доповнюватись на запит замовника, враховуючи специфіку та/або конкретні потреби вирішення конфліктів.

По закінченню учасники, які прослухали повний курс, отримують сертифікати та тримісячну підтримку групи від ментора (1 година на місяць).

Учасники отримують можливість замовити медіацію та/або медіаційне консультування на пільгових умовах.​​

КОМПОНЕНТИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ

 

1. КОНФЛІКТИ (корпоративні та міжособистісні)

  • визначення, природа та складові конфлікту;

  • типи, види та суб’єктний склад конфлікту;

  • ідентифікація конфлікту;

  • значення конфлікту, вплив конфлікту на учасників, колектив та компанію;

  • причини виникнення та рівні ескалації конфлікту;

  • формування запиту на вирішення конфліктної ситуації;

  • стилі поведінки в конфлікті;

  • позиції, інтереси, потреби в конфлікті;

  • способи та можливості врегулювання конфлікту;

  • попередження конфліктів.

 

2. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

  • ефективна комунікація;

  • застосування технік активного слухання та невербальна комунікація у комунікації зі сторонами конфлікту;

  • різні види запитань, ефективне застосування;

  • Я-повідомлення, техніка “Кільце”;

  • упередження та стереотипізація, виявлення та робота;

  • бар'єри в комунікації;

  • зворотній зв’язок;

  • конфліктогени, перефразування повідомлення з виключенням конфліктогенів;

  • асертивна комунікація.

 

3. ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ В КОНФЛІКТІ

  • визначення емоційного інтелекту та його складові, розвиток ЕІ;

  • поняття емоцій, їх функції та природа, емоційні стани;

  • самосвідомість та саморегуляція;

  • застосування технік для  розвитку самосвідомості та саморегуляції;

  • емпатія та розуміння емоцій інших, емпатійний зворотний зв'язок;

  • застосування техніки відображення емоцій в конфліктних ситуаціях.

 

4. СТРЕСОСТІЙКІСТЬ

  • поняття стресу та його природа;

  • фактори стресу в корпоративному середовищі;

  • фізіологія та психологія стресу;

  • методи управління стресом;

  • формування стресостійкості у корпоративному середовищі;

  • практичні інструменти та техніки.

 

5. ПЕРЕГОВОРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

  • усвідомлене ведення процедури переговорів (базові правила);

  • керування стратегіями поведінки в переговорах;

  • техніки ведення ефективних переговорів;

  • взаємозв’язок між потребами, інтересами, мотивами та позиціями сторін переговорів;

  • типологія та особливості окремих різновидів переговорів (позиційні переговори та за інтересами (win-win));

  • ознаки консенсуальних та компромісних рішень;

  • підготовка до переговорів, структура переговорів (робота в симуляціях);

  • найкраща та найгірша альтернативи обговорюваного рішення, зона можливих домовленостей (BATNA, WATNA, ZOPA);

  • постановка цілей та перевірка результатів за S.M.A.R.T.;

  • особливості ролі посередників, структури та результатів процедури;

  • конфлікти та маніпулятивні техніки в переговорному процесі.

 

6. ІНТЕНСИВ З УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ: практикум навичок

  • відпрацювання навичок комунікації:

- техніки активного слухання та емпатії;

- Я-повідомлення;

- техніка “Кільце”;

- асертивна комунікація;

- техніки конструктивного зворотного зв'язку;

  • вправи з управління конфліктами:

- ситуаційні вправи на роботу із позиціями, інтересами, потребами;

- симуляції конфліктних ситуацій;

  • відпрацювання переговорних технік:

- позиційні та переговори за інтересами;

- медіація у переговорах;

  • інтеграційні вправи.

7. АЛЬТЕРНАТИВНЕ ВИРІШЕННЯ СПОРІВ (АВС) та МЕДІАЦІЯ

  • основні види та підходи АВС, історичний огляд АВС та медіації;

  • підходи до врегулювання конфліктів;

  • альтернативне вирішення спорів: сутність підходу, фасилітація, медіація, консиліація;

  • інтервенція в конфлікт, робота зі сторонами;

  • принципи медіації, правила медіації, етапи медіації та їх завдання, форми зустрічей, інші складові процедури, поняття медіабельності конфлікту;

  • баланс прав сторін, ризики виникнення небезпеки для сторін в процедурі АВС;

  • суб'єктів ініціації процедури медіації, представників сторін, адвокатів, психолога та інших учасників медіації;

  • правове регулювання АВС;

  • етичні засади професійних норм медіатора у процедурі медіації;

  • спеціалізовані області медіації та АВС: сімейні та родинні спори, корпоративні, комерційні конфлікти;

  • практика застосування АВС та медіації.

8. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ та АІ в КОНФЛІКТАХ і ПЕРЕГОВОРАХ

  • використання AI, ChatBot, Big Data у медіації конфліктів;

  • цифрові інструменти для медіації;

  • цифрова безпека та онлайн гігієна медіатора.

bottom of page